Co robić, żeby świetnie komunikować w zespole i nie popełniać błędów? Rozmawiamy z Sebastianem Fagasińskim z firmy szkoleniowej Premium Trainings.
- Jakie są największe wyzwania w zespole kancelarii prawnej jeśli chodzi o komunikację?
- Kto ma największy wpływ na standardy komunikacji w zespole?
- Dlaczego szkolenia z komunikacji mają sens?
- Jak ad hoc można poprawić komunikację w zespole nie angażując czasu na szkolenia i zdobywanie wiedzy?
- Dlaczego zawsze warto komunikować się osobiście, twarzą w twarz?
- Jak zbudować zaufanie i zaangażowanie w zespole?
- Czy kancelaria prawna może mieć otwarte biuro?
- Jak bardzo powinniśmy brać pod uwagę styl komunikacji osoby, z którą rozmawiamy?
- Na jakie trzy rzeczy warto zwrócić uwagę podczas rozmowy?
- Jak sobie radzić z kryzysami w zespole?
- Na co uważać, żeby nie zepsuć komunikacji w zespole?
- Dlaczego warto unikać bardzo hermetycznego języka prawniczego w komunikacji i raczej wczuć się w oczekiwania osoby, z którą rozmawiamy?
- Dlaczego wspólnicy kancelarii powinni zwracać uwagę na kompetencje interpersonalne?
- Jakie książki warto przeczytać jeśli interesuje nas tematyka skutecznej komunikacji? Jakie nazwiska śledzić w internecie?
Subscribe
Join the newsletter to get the latest updates.